Best Nails

Сьогодні день.

Все про манікюр. Новини, інформації, мода

Новини, події стаття

опублікувати: September 22, 2014, 1:42

СТАБІЛЬНИЙ БІЗНЕС

Розумний і цілеспрямований майстер манікюру повинна завжди розвиватися, щоб мати пріоритет,утримати гостей яких вже має, та залучити нових.

 

Дай більше, ніж інші!

 Ви найпопулярніший майстер манікюру у вашому районі? Повірте, протягом року появляться ще троє, хто будуть пропонувати тіж самі послуги,тільки дешевше ніж Ви.За даними декількох опитувань в цей період може утримати клієнтів тільти той, хто пропонує додаткові послуги або продукти за тіж самі ціни.

Ви любите, щоб отримати свої гроші плюс, чи не так?Одержуйте зразки продукцій, лосьйон для рук, креми та інші продукти, вартість яких не величезний, аледля рекламного подарунку будуть ідеальні.Інвестовані гроші у рекламні подарунки повертаються, томущо кращі продукції клієнти придбають і на домашнє використання.

Для того щоб мати довгострокових клієнтів не достатньо закінчити школу та вважати себе професіоналом.Зображення виявлені самі про себе часто бувають ложними.Багато хто вважає що займає вищее місце ніж насправді.

 Навчайся, практикуйся, працюй точно!

 Якщо 50 відсотків з клієнтів не є постійними, якщо вони часто міняються, без жодного виправдання, якщо Вибіль ніж рік не були на жодних професійних програмах, то ви не на вершині справи. У всякому разі, ви повинні бути інформовані, та подумати про професійне майбутнє.

Ця професія постійно оновлюється,кожні пів року, з'являються нові інноваційні продукти на ринку, мода завжди диктує –а  Ви пропустили. Ваші клієнти шукатимуть іншого фахівця, який в курсі останніх новин про моду, та й очевидно зацікавлена на своїй прфессії.

Клієнт буде звертатися до профессіонала, навіть якщо він не самий доброзичливий особистість. (Звичайно, в цьому випадку добріший і чуйний майстер неподалік вже становить серйозну загрозу!)Але вид відношення не достатньо само по собі.

 Спілкуйтеся! Ознайомтесь з поняттям маркетингової комунікації!

 Чи є у вас список гостей? Якщо ні, створіть її відразу,запишіть номер мобільного телефону кожного, адреси електронної пошти, і відзначте їх на Facebook,щоб повідомити їх про нові акції або нові матеріали!Це зовсім не багато роботи але допомагає зробити звязок міцнішим з клієнтами.

Дізнайтеся, коли ваші клієнти відзначають дні народження та ін.! Вітальний SMS з Вашого боку  буде дуже уважно, а вартість насправді не є значним.

 Багато майстрів готують на Різдво чи Новий рік подарунки для постійних клієнтів, які не мають високу вартість, але насправді є хорошим жестом. (Точно так же, багато клієнтів, в свою чергу приносять сюрпризи на свята своїм майстрам!)

 

Зберігати клієнтів не є завданням простим.Кожен фактор має бути ідеальним, щоб клієнт тиждень за тижнем приносив гроші в одне й теж саме місце.За довгострокові відносини треба працювати багато!